Професія педагога вимагає величезних інтелектуальних, емоційних та психічних витрат. І сьогодні проблема збереження психічного здоров’я педагогів особливо актуальна. З кожним роком зростають вимоги до особистості педагога, його ролі в освітньому процесі. Разом з навчальним навантаженням зростає нервово – психічне напруження, перевтома. Така ситуація може призвести до емоційного виснаження, відомого як «синдром емоційного вигорання», під час якого спостерігається підвищена тривожність, агресивність, занижена самооцінка, ці прояви обмежують творчість, професійне зростання, прагнення до самовдосконалення.
У рамках "Методичного марафону" 29 березня 2018 року у Гусаківському НВК соціальним педагогом Матюховою Л. В. та практичним психологом Пиць І. І. було проведено психологічний практикум «Рефреймінг в житті педагога».
Практикум проведено з метою ознайомлення педагогів із прийомом творчого та позитивного мислення «Рефреймінгом», освоєння на практиці техніки цього методу, вироблення особистісних стратегій в умовах освітнього простору та повсякденного життя, подолання внутрішніх бар’єрів, невпевненості, стресових ситуацій.
Під час заняття педагоги взяли участь у цікавих вправах: «Калоші щастя», «Позитивні афірмації на кожен день», переглянули відеоролик «Альтернативна математика». Піднесенню настрою сприяли жартівлива вправа «Яким повинен бути сучасний вчитель», під час якої вчителі дізналися багато цікавого про свій характер і наостанок проведено практичне завдання нетрадиційного малювання «Малюнок на молоці».
У рамках "Методичного марафону" 29 березня 2018 року у Гусаківському НВК соціальним педагогом Матюховою Л. В. та практичним психологом Пиць І. І. було проведено психологічний практикум «Рефреймінг в житті педагога».
Практикум проведено з метою ознайомлення педагогів із прийомом творчого та позитивного мислення «Рефреймінгом», освоєння на практиці техніки цього методу, вироблення особистісних стратегій в умовах освітнього простору та повсякденного життя, подолання внутрішніх бар’єрів, невпевненості, стресових ситуацій.
Під час заняття педагоги взяли участь у цікавих вправах: «Калоші щастя», «Позитивні афірмації на кожен день», переглянули відеоролик «Альтернативна математика». Піднесенню настрою сприяли жартівлива вправа «Яким повинен бути сучасний вчитель», під час якої вчителі дізналися багато цікавого про свій характер і наостанок проведено практичне завдання нетрадиційного малювання «Малюнок на молоці».
Немає коментарів:
Дописати коментар