Сьогодні система дошкільної освіти зазнає суттєвих змін. Важливим аспектом освіти є формування у дитини «навчити вчитися самому». Перед педагогом стоїть завдання - знаходити способи їх вирішення , а головне знаходити потрібну інформацію для вирішення поставленого питання серед величезної кількості джерел інформації.
Сучасній дитині потрібно послідовно і доказово мислити, проявляти розумову активність. Зміст і методи навчання дошкільнят спрямовані на розвиток пам’яті , творчої уяви, на вироблення вміння порівнювати , виділяти характерні властивості предметів, отримувати задоволення від знайденого рішення. Колись Марія Монтесорі сказала: « Коли дитина сама діє з об’єктами , вона краще пізнає навколишній світ , тому пріоритет в роботі з дітьми слід віддавати практичним методам навчання».
У зв’язку з цим перед нами педагогами стоїть завдання пошуку нових нестандартних форм взаємодії з вихованцями. На зміну традиційному приходить продуктивне навчання , яке спрямоване на розвиток творчих здібностей, формування у дошкільнят інтересу до творчої діяльності.
Одним з перспективних методів , які сприяють вирішенню даної проблеми , є виготовлення лепбуку.
І саме сьогодні, у дошкільному закладі Гусаківського НВК відбувся семінар – тренінг на тему « виготовлення лепбуків», який підготувала та провела заступник директора з дошкільного виховання Кебус О.В. ( захід у рамках методичного марафону).
Учасники семінару мали змогу ознайомитися із технологією виготовлення лепбука, метою його використання , а також його видами . Працюючи у групах, педагоги визначили переваги та недоліки використання лепбуків.
Після обговорення вони взяли участь у виготовленні тематичного лепбуку « Дитина в природному довкіллі . Весна.» Після творчої роботи вчителі підтвердили, що процес виготовлення лепбуку є дуже цікавим та , тому всі однозначно підтвердили , що будуть використовувати його у своїй діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар