Сьогодні учні 4 класу мали змогу долучитися до Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства». Практичним психологом Пиць І.І. було проведено годину спілкування «Мій улюблений світ без насильства». Діти висловлювали свою думку, як вони розуміють слово "насилля", добирали асоціації. Школярі ознайомились з видами насилля, наводили і обговорювали приклади з життя, з'ясовували причини виникнення цього ганебного явища. Під час заняття четвертокласники виконували такі вправи: «Мене звуть… Я люблю себе за те, що…», «П’ять добрих слів», «Мікрофон», «Підбери слово протилежне за значенням», «Кольори для добра і зла», «Хто яке серце має?», «Відшукай насильство в казці», «Склади пазли». Наостанок з'ясували, яку допомогу може отримати дитина, яка потерпає від насилля, і до кого необхідно звертатись.
Музей народознавства "Світлиця"
- Головна
- Новини
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Контакти
- Структура та органи управління закладом освіти
- Виховна робота
- Конкурси, олімпіади, спортивні змагання
- Соціальний педагог та психолог
- Підвезення школярів
- Історія школи
- Фотогаларея
- Батькам
- Підручники
- Конкурси
- Проєкти
- Протидія булінгу
- Підвищення кваліфікації
- Музей народознавства "Світлиця"
- Інклюзія
- Стратегія розвитку закладу освіти
середа, 27 листопада 2024 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
-
22 лютого група учнів1- 6 кл. Гусаківського НВК вдруге побувала на майстер-класі з випічки хліба у пекарні «ЕкоТатко» с. Шегині Як пече...
-
Другого лютого класним керівником 8класу Савкою О. В. було проведено годину класного керівника у формі заняття з елементами тренінгу на ...
-
Сьогодні система дошкільної освіти зазнає суттєвих змін. Важливим аспектом освіти є формування у дитини «навчити вчитися самому». ...
-
Останніми роками визнано поширення такого явища, як шкільний булінг. Булінг у перекладі з англійської - хуліганити, грубіянити, визначаєть...
-
У Гусаківському НВК Шегинівського ОТГ відбувся майстер-клас на тему "Створення блогів, веб-сайтів закладів ...
Немає коментарів:
Дописати коментар